Επιστημονικοί Συνεργάτες

Μία πλήρης ομάδα εξειδικευμένων επιστημόνων συνεργάζεται, αναλύει και σχεδιάζει τα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Διαβάστε Περισσότερα


Κατ' οίκον Διδασκαλία

Το κέντρο μας σε ειδικές περιπτώσεις παρέχει υπηρεσίες κατ’ οίκον από ειδικευμένο προσωπικό που έχει εκπαιδευτεί και εργαστεί σε προγράμματα παρέμβασης στο σπίτι.
Διαβάστε Περισσότερα


Θερινό "Σχολείο"

Τα προγράμματά ξεκινούν από τις 15 Ιουνίου έως και τις 31 Ιουλίου με καθημερινή απασχόληση (εκτός Σαβ/κου) από τις 08:00 π.μ. έως τις 14:00 μ.μ.
Διαβάστε Περισσότερα


Άρθρα

Διαβάστε τα Άρθρα μας.Διαβάστε Περισσότερα

Συνεργαζόμαστε με όλα τα Ασφαλιστικά Ταμεία


kids-on-the-floor

Λογοθεραπεία

Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις διαταραχές λόγου, φωνής ομιλίας και μάσησης-κατάποσης σε παιδιά και ενήλικες, όποια κι αν είναι η αιτία αυτών των διαταραχών: νευρολογική, εξελικτική ή λειτουργική. Αποσκοπεί στην ανάπτυξη της εξωλεκτικής και λεκτικής επικοινωνίας, στην καθαριότητα της ομιλίας και της φωνής και στην παραγωγή λόγου των βαρήκοων.

logotherapeia

Ο ρόλος του λογοθεραπευτή: Ο λογοθεραπευτής ενημερώνει, αξιολογεί και ενισχύει τις δεξιότητες, ενώ παράλληλα προσπαθεί να αποτρέψει την επιδείνωση των δυσλειτουργιών που επιφέρουν οι νευρολογικές αυτές παθήσεις που εκδηλώνονται.

Ειδικότερα ο Λογοθεραπευτής ασχολείται με: • Φωνολογικές και Αρθρωτικές Διαταραχές • Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές- Αυτισμός- Asperger • Νοητική Υστέρηση- Σύνδρομα • Δυσλεξία-Μαθησιακές Δυσκολίες • Διάσπαση Προσοχής-Υπερκινητικότητα • Αισθητηριακές Δυσλειτουργίες • Νευρολογικές Διαταραχές- Εγκεφαλική Πάρεση • Βαρηκοΐα- Κώφωση • Γλωσσική Καθυστέρηση • Απραξία-Δυσαρθρία • Διαταραχές Φωνής • Διγλωσσία • Σχιστίες • Αφασία • Δυσφαγία • Διαταραχές ροής- Τραυλισμός- Ταχυλαλία

Φυσιολογική ανάπτυξη παιδιών:

  • Έχει βλεμματική επαφή.
  • Αναγνωρίζει τη φωνή της μητέρας του.
  • Χαμογελά όταν του μιλάτε.
  • Ανταποκρίνεται στο όνομά του.
  • Γυρίζει το κεφάλι του προς την πηγή των ήχων.
  • Διαθέτει κάποιο βασικό λεξιλόγιο.
  • Το λεξιλόγιό του διαθέτει 20-50 λέξεις.
  • Υπακούει σε απλές εντολές.
  • Χρησιμοποιεί δύο λέξεις για να σχηματίσει φράσεις.
  • Χρησιμοποιεί συμβολικά διάφορα παιχνίδια (π.χ τάισμα μωρού κ.α).
  • Απαντάει σε ερωτήσεις.
  • Κάνει απλές προτάσεις.
  • Μπορεί να παρακολουθήσει ένα διάλογο.
  • Του αρέσουν τα παραμύθια και τα παρακολουθεί με ευκολία.
  • Κάνει ερωτήσεις.
  • Απαντάει σε όλα τα είδη ερωτήσεων.
  • Γίνεται κατανοητό και από ανθρώπους που δεν γνωρίζει.
  • Η ομιλία του πλησιάζει περισσότερο σε αυτή των ενηλίκων όσον αφορά στη γραμματική και το συντακτικό.
  • Διηγείται τις εμπειρίες του.

Είναι γεγονός ότι κάθε παιδί είναι διαφορετικό και γι’ αυτό μπορεί να υπάρξει κάποια διακύμανση σχετικά με το χρόνο που κατακτά κάποια δεξιότητα, ωστόσο ο μέσος όρος σημαίνει κάτι και ειδικά αν έχει περάσει εξάμηνο και το παιδί δεν παρουσιάζει πρόοδο, τότε θα πρέπει να υπάρξει προβληματισμός.

Ανεξαρτήτως ηλικίας επικοινωνήστε μαζί μας εάν το παιδί:

• Δεν αγαπά το σχολείο και τα μαθήματα • Η ώρα του διαβάσματος είναι «βασανιστήριο» • Υπάρχουν συχνές διακοπές κατά τη διάρκεια του διαβάσματος (τουαλέτα, νερό) • Δε συγκρατεί ημερομηνίες, τηλέφωνα, οδηγίες • Δυσκολεύεται να μάθει τα ποιήματα • Συναντά δυσκολία να μάθει τα γράμματα της αλφαβήτου • Αντικαθιστά γράμματα (γραπτά ή στην ανάγνωση) : γ-χ β-φ-θ δ-θ φ-ψ • Παραλείπει γράμματα στη γραφή • Κολλά τις λέξεις ή τις χωρίζει • Κάνει επίμονα λάθη ορθογραφίας • Διαβάζει αλλά δεν αποδίδει

Επικοινωνία

Στοιχεία Επικοινωνίας